loading...

آلفا 2

تخفیف

admin بازدید : 46 دوشنبه 28 آذر 1401 : 21:28 نظرات (0)

ارائه تخفیف گروهی برای خرید کالا و خدمات باعث افزایش فروش فروشندگان و بهبود رضایت خریداران می شود. برای دریافت تخفیف گروهی باید به یک وب سایت تخفیفی مراجعه کنید. وبسایت نیرم تخفیف امکان آشنایی شما را با کالاها و خدمات تخفیف دار فراهم کرده است.

استخدام دیوان محاسبات

admin بازدید : 55 پنجشنبه 16 تیر 1401 : 19:53 نظرات (0)

به گزارش دفتر روابط عمومی و امور بین‌الملل دیوان محاسبات کشور، با عنایت به اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی سال ۱۴۰۰ در سایت سازمان سنجش آموزش کشور، پذیرفته شدگان اولیه می توانند فرم های پیوست جهت تکمیل و ارسال مدارک مورد نیاز را از لینک های زیر دریافت و به نشانی اعلام شده ارسال نمایند.
لازم به ذکر است شرایط و نحوه تکمیل و ارسال فرم ها در اطلاعیه اعلام نتایج به طور کامل بیان شده است.

گوگل ویس Google Voice

admin بازدید : 48 چهارشنبه 01 تیر 1401 : 13:17 نظرات (0)

 

سرویس Google Voice (گوگل وویس) چیست؟

سرویس گوگل ویس یک سرویس ارتباطی و تلفنی VoIP (صدای مبتنی بر اینترنت) است که مشابه یک شماره واقعی عمل کرده و شما از طریق اینترنت میتوانید به کمک آن با افراد دیگر تماس گرفته یا پیامک ارسال کنید.

همچنین می‌توانید از آن در کامپیوتر و دستگاه‌های مختلف استفاده کنید. بنابراین فرقی نمی‌کند که کجا باشید، شما در همه جا به شماره خود دسترسی دارید و شماره شما نیز برای افرادی که با شما تماس می‌گیرند ثابت می‌ماند.

 

نحوه استفاده و دسترسی به گوگل ویس  Google Voice

از آن جایی که Google Voice یک سرویس VoIP است فقط با اینترنت کار می‌کند، که به این معناست هرجا که به اینترنت دسترسی داشته باشید به سرویس دسترسی دارید و می‌توانید تماس بگیرید و پیام ارسال کنید و دیگر موارد.

از همه مهم‌تر، برای استفاده از خرید گوگل ویس شما در کمینه‌ترین حالت به یک میکروفن و اسپیکر دارید، بنابراین اگر تصمیم به برقراری تماس‌ها بر روی لپ تاپ یا گوشی هوشمند خود داشته باشید، این کار به خوبی انجام می‌شود.

 

استفاده از این این اپلیکیشن مشابه Gmail است. فقط کافی است به اکانت گوگل لاگین کنید.

 

 

دریافت شماره ثابت و اختصاصی از کشور آمریکا و کانادا به صورت مادام العمر !

این سرویس به تمامی افراد این امکان را میدهد که از کشور آمریکا و کانادا شماره تلفن اختصاصی دریافت کنند.

که این ویژگی برای افرادی که به صورت مستمر با این دو کشور در تماس بوده و یا کسب و کاری خارج از ایران دارند یک مزیت اصلی به شمار می آید.

امکان برقراری تماس و ارسال پیامک به آمریکا و کانادا به صورت نامحدود و رایگان !

از طریق این سرویس به راحتی می توانید با افراد و شرکت های مختلف در آمریکا و کانادا تماس بگیرید یا پیامک ارسال کنید.

اما برای برقراری تماس با کشور های دیگر ملزم به شارژ اکانت خودتان هستید. در صورت شارژ شماره مجازی خود میتوانید با دیگر کشور های جهان نیز تماس گرفته یا پیامک ارسال کنید.

 

امکان برقراری تماس و ارسال پیامک به آمریکا و کانادا به صورت نامحدود و رایگان !

از طریق این سرویس به راحتی می توانید با افراد و شرکت های مختلف در آمریکا و کانادا تماس بگیرید یا پیامک ارسال کنید.

اما برای برقراری تماس با کشور های دیگر ملزم به شارژ اکانت خودتان هستید. در صورت شارژ شماره مجازی گوگل ویس خود میتوانید با دیگر کشور های جهان نیز تماس گرفته یا پیامک ارسال کنید.

 

آیا می‌شود از شماره گوگل ویس برای ساخت حساب در شبکه‌های اجتماعی استفاده کرد؟

بله. اما در زمان ثبت‌نام و به کلی برای استفاده از آن سرویس‌ها مثل پیام رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی دیگر، آی‌پی (IP) خود را به کشور آمریکا تغییر دهید و حتماً GPS دستگاه خود را خاموش کنید. این کار برای آن است که شبکه اجتماعی مورد نظر، متوجه متفاوت بودن آی‌پی شما و شماره تلفن ثبت شده، نشود.

یطور کلی شماره گوگل ویس روی سرویس های Fiverr ، فیسبوک ، upwork ، inboxdollars ، g2g و ساخت/وریفای جیمیل قابل استفاده نخواهد بود. در صورتی که میخواهید از گوگل ویس برای سرویس خاصی استفاده کنید که مطمئن نیستید از آن پشتیبانی میکند یا خیر میتوانید با شماره ۱۷۶۵۳۴۳۶۰۴۴+ تست کنید، در صورت قبول شدن شماره میتوانید گوگل ویس را با اطمینان خاطر خریداری و استفاده کنید و در صورتی که شماره رو قبول نکرد بدین معناست که سایت مدنظر هیچ یک از شماره های گوگل ویس را قبول نمیکند.

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان ، نوآم چامسکی، نظریه پرداز و دانشمند برجسته آمریکایی با اشاره به سیاست خارجی جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا گفت: بایدن تا حد زیادی همان سیاست‌های ترامپ را دنبال می‌کند.

وی در گفت‌وگو با پایگاه اینترنتی «دموکراسی نَو» گفت: این روند خوش بینانه نیست. بایدن تا حد زیادی سیاست خارجی ترامپ را در پیش گرفته و برای مثال درباره فلسطین برخی از اقدامات بیرحمانه‌ای را که ترامپ اتخاذ کرده بود، لغو نکرد.

چامسکی افزود: در مورد ایران، بایدن برخی حرکت‌های لفظی در جهت غلبه بر جنایت آمریکا در خروج از برجام برداشت، اما همچنان بر تداوم موضع ترامپ مبنی بر این تأکید دارد که این مسئولیت ایران است که به سوی توافقی سختگیرانه‌تر حرکت کند، آن هم در حالی که این آمریکا بود که از برجام خارج شد.

به گفته این متفکر ، بدترین وضعیت مربوط به اقدامات تحریک کنندهِ فزاینده، علیه چین است. این بسیار خطرناک است. همین حالا بحث‌های مستمری درباره تهدید سیاسی چین مطرح است، مبنی بر این که ما باید به سرعت در جهت مهار تهدید چین حرکت کنیم. اما تهدید چین دقیقاً چیست؟ به ندرت چنین سؤالی در آمریکا مطرح می‌شود. اما در این باره در استرالیا بحث می‌کنند. به تازگی پل کیتینگ، سیاستمدار برجسته و نخست وزیر پیشین استرالیا مقاله‌ای در مطبوعات این کشور درباره تهدید چین منتشر کرد. وی در مقاله اش این نتیجه گیری واقع بینانه را کرد که تهدید چین، موجودیت این کشور است.

آمریکا موجودیت کشوری را تحمل نمی‌کند که مثل اروپا نمی‌توان آن را مرعوب ساخت، مثل اروپا از دستور‌های آمریکا پیروی نمی‌کند و راه خود را می‌رود. تهدید این است. وقتی صحبت از تهدید چین است، صحبت از تهدید‌های ادعایی در مرز‌های چین است.

نظریه پرداز آمریکایی عنوان کرد که آیا حمایت واشنگتن از جنگ تروریستی اسرائیل علیه دو میلیون نفر مردم غزه که در آن یک میلیون کودک به خاطر نوشیدن آب ناسالم در معرض مسموم شدن هستند، تهدید از سوی چین است؟ این، جنایتی بسیار هولناک است، اما تهدید از سوی چین نیست. اقدامات نقض آمیز جدی که ممکن است چین انجام دهد، اشتباه است و می‌توان گفت محکوم است، اما این اقدامات، تهدید نیستند.

جدیدترین نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد تنها ۴۲ درصد از آمریکایی‌ها عملکرد بایدن در کسوت رئیس جمهور این کشور را تایید می‌کنند.

جان بولتون، مشاور امنیت ملی سابق آمریکا می‌گوید خروج آمریکا از افغانستان نشان داد بایدن علاوه بر اقتصاد، در سیاست خارجی هم شکست خورده و ضعیف عمل کرده است چرا که او با این کار موجب شد مردم ما احساس حقارت کنند.

میانگین مدت زمان پاسخگویی AHT چیست؟

admin بازدید : 53 دوشنبه 21 تیر 1400 : 22:26 نظرات (0)

وقتی ما در مورد کال سنتر صحبت میکنیم یکی از مهمترین اطلاعاتی که باید به آن نگاه کنیم و همیشه تحت نظر داشته باشیم میانگین مدت زمان پاسخگویی یا همان AHT می باشد. AHT مخفف Average Handle Time می باشد. این مقاله ترجمه شده مقاله ای است که قبلا در وب سایت رضا موسوی منتشر کرده ام.

میانگین مدت زمان پاسخگویی از زمانی که مشتری با مرکز تماس ارتباط برقرار میکند تا زمانی که اپراتور پاسخ می دهد و کار تمام می شود در نظر گرفته می شود. تعاریف مختلفی برای میانگین مدت زمان پاسخگویی وجود دارد ولی در برخی موارد وابسته به نوع کسب و کار شما ممکن است کارهایی که پس از اتمام تماس توسط اپراتور برای مشتری انجام می شود هم جز AHT حساب شود. فرض کنید که اپراتور پس از اتمام تماس باید از دپارتمانهای مختلفی درخواست مشتری را پیگیری کند یا اینکه اطلاعات مشتری را در نرم افزار سی آر ام ثبت کند.

به هر حال به سادگی که فکر میکنید نیست و بهتر هست که با جزییات کامل اون رو درک کنید و به کار بگیرید. در ادامه با من همراه باشید.

جهت مطالعه مقاله کامل بر روی لینک زیر کلیک کنید

میانگین مدت زمان پاسخگویی

کارایی Poco M3 Pro 5G

admin بازدید : 50 دوشنبه 21 تیر 1400 : 19:41 نظرات (0)

نقد و بررسی تخصصی

شرکت شیائومی در نوزدهم می 2021 از موبایل جدید خود به نام Poco M3 Pro 5G رونمایی کرد. این موبایل که با توجه به برچسب قیمتی و مشخصات در دسته موبایل های میان رده قرار می گیرد. این گوشی موبایل با امکاناتی همچون اینترنت نسل پنجم و صفحه نمایش فوق العاده به بازار عرضه شده است. برای نقد و بررسی دقیق این محصول با دیجی بروز همراه باشید.

بیتس استودیو بادز

admin بازدید : 51 شنبه 19 تیر 1400 : 8:24 نظرات (0)

هدفون های Beats Studio Buds چه چیزی برای ارائه دارند؟

دیگر نیازی نیست برای داشتن قابلیت حذف نویز در هنگام استفاده از هدفون به ایرپادز پرو متکی باشید. کمپانی بیتس  از محصول جدید خود به نام Beats Studio Buds رونمایی کرده است.  استودیو بادز قابلیت حذف نویز را با قیمت به مراتب پایین تر 149.99 دلاری خود به کاربران عرضه می کند. سابق بر این اپل اولین کمپانی بود که این قابلیت هیجان انگیز را در ایر پادز پرو ارائه کرد. اکنون کمپانی بیتس که خود نیز زیر نظر کوپرتینویی ها فعالیت می کند به این قابلیت مجهز شده است. و استودیو بادز آماده است تا سرو صدای اضافی رقبا را بخواباند. در ادامه با دیجی بروز همراه باشید تا نگاهی اجمالی بر این محصول داشته باشیم.

محصولات جدید برند ریلمی

admin بازدید : 52 جمعه 18 تیر 1400 : 6:56 نظرات (0)

معرفی محصولات جدید برند ریلمی (Realme)

اخیراً برند ریلمی از گوشی Realme GT در بازار های جهانی رونمایی کرد. این محصول سر و صدای زیادی را در محافل تکنولوژی راه انداخت. ریلمی GT به عنوان ارزان ترین گوشی مجهز به چیپست اسنپدراگون 888 شناخته شده و خبر از بلند پروازی های این کمپانی می دهد. البته ریلمی GT تنها محصول معرفی شده در این مراسم نبود. در ادامه برای معرفی محصولات جدید ریلمی با دیجی بروز همراه باشید.

ردیاب هوشمند ایرتگ

admin بازدید : 57 سه شنبه 15 تیر 1400 : 16:53 نظرات (0)

ردیاب هوشمند ایرتگ در رویداد اپل رونمایی شد

مدتی بود که شایعات مبنی بر ردیاب هوشمند اپل رو به افزایش بود. ایرتگ اپل یک ردیاب کوچک و ساده است که از امکانات جالبی بهره مند است. این ردیاب قابلیت ارسال موقعیت مکانی خود بوسیله ی باند فوق سریع را به اپلیکیشن Find My دارد.
نکته جالب درمورد این محصول بهره بردن از گواهی استاندارد IP67 است. پس این محصول در برابر نفوذ مایعات و گرد و غبار مقاوم است. اسپیکر داخلی برای ایرتگ تعبیه شده که یک قابلیت جالب در نوع خود است. همچنین برخلاف محصولات دیگر اپل، ایرتگ از باتری قابل تعویض بهره می برد. عمر این باتری به گفته بیش از یک سال است که فوق العاده به نظر می رسد. ایرتگ را می توانید با استفاده شکل های حکاکی شده شخصی سازی کنید. امکان انتخاب متن و 31 شکلک برای کاربران موجود است.

ظاهر و چهره ساختمان

admin بازدید : 49 دوشنبه 07 تیر 1400 : 23:41 نظرات (0)

همه چیز در رابطه با نمای مدرن ساختمان

 

نما به عنوان ظاهر و چهره ساختمان و قسمت اصلی ساختمان، به ما خواهد گفت که سازه چیز خاصی برای ارائه دارد. نما، ساختمان را به زنده نشان خواهد داد و فرصتی برای خلق شخصیت و هویت به یک ساختمان میدهد.

ما فرصت دوم برای ساخت اولین نما نداریم! این یک جمله مشهور قدیمی است که به شما می گوید ایجاد یک تصور خوب، ممکن است تمام کاری باشد که شما باید انجام دهید.

 

اغلب نماسازی‌ها درگذشته با کمک مصالح و ملات ها انجام می‌شد که این عمل می‌توانست بار اضافی را به ساختمان‌ها وارد کرده و از مقاومت آن‌ها در برابر فشار، تکان و زلزله بکاهد. با توجه به این رویه انواع مختلف نماهای خشک بر روی کار آمدند تا با دنیای مزایای خود صنعت نماسازی ساختمان‌ها را درگیر تحولی اساسی نمایند.

به طور کلی معماران نما، نمای مدرن را به سه دسته اصلی زیر تقسیم میکنند:

  • نمای شیشه ای
  • نمای تهویه شونده
  • نمای دو پوسته

ما در اینجا به مهمترین نماهای سه دسته فوق می پردازیم:

 

نمای کرتین وال

نماهای مدرن ساختمان با طرح‌ها و مواد اولیه متفاوت هرروز با جلوه‌ای خاص خودنمایی می‌کنند که برخی از آن‌ها چنان زیبایی مدهوش کننده‌ای را به نمایش می‌گذارند که در میان نماهای دیگر ساختمان مانند شاخص می‌درخشند. نمای شیشه ای (نمای کرتین وال یا نمای لامل) نمونه‌ای از آنچه ذکر نمودیم می‌باشد که صرف‌نظر از ویژگی‌های خود به علت اینکه زیبایی چشم‌نوازی را پدید می‌آورد خارق‌العاده و دیدنی است. ترکیب مصالحی چون سرامیک خشک، آلومینیوم کامپوزیت، سنگ‌های قیمتی، مصالح نمای مدرن و… با شیشه باعث شده این سازه خود ایستا بهترین نمای شیشه‌ای ساختمان به لحاظ مسائل سازه در ارتفاع محسوب شود. به همین دلیل نمای کرتین وال ( Curtain Wall) در بسیاری از پروژه‌های مطرح ساختمانی کشور طبق استانداردها و دتایل های اجرایی صورت می‌گیرد و حتی در سطح بین‌المللی جایگاه خاصی پیداکرده است.

 

نمای سرامیک خشک پرسلانی

سرامیک خشک یا سرامیک پرسلانی نمونه‌ای منحصربه‌فرد است که از سوی طراحان و معماران معرفی شد و به‌سرعت توانست به‌عنوان یک محصول استراتژیک وارد عمل شده و ایمنی بالا، قیمت تمام‌شده مناسب، کاهش زمان ساخت به یک‌سوم، عدم جذب آب، استحکام زیاد، مقاومت در برابر خوردگی و… را برای ساختمان‌ها به ارمغان بیاورد و با به کنترل درآوردن طراحی نماهای ساختمان نظر صنعتگران این عرصه را به خود جلب نماید. به همین دلیل در اکثر ساختمان‌های تجاری، اداری، ایستگاه‌ها، پایانه‌ها و … به‌خوبی اجرا می‌شود.

سرامیک خشک در دوپوسته کردن ساختمان بسیار عالی ظاهرشده و به علت اینکه از مواد کانی غیرفلزی تشکیل‌شده است می‌تواند استحکام و زیبایی را هم‌زمان به نمایش بگذارد. امروزه صنعت سرامیک وارد عرصه جدیدی شده و با ارائه نمونه‌های منحصربه‌فرد معماران و مهندسان ساختمانی را به شگفتی وامی‌دارد. سرامیک خشک یا همان سرامیک پرسلانی که جزء سرامیک‌های پیشرفته محسوب می‌شود ، با دسته‌بندی‌های مختلف همچون سرامیک پرسلانی خشک نما به حالت مجوف (سوراخ‌دار) و سرامیک خشک نما به حالت پر (فول بادی) و به مدد فناوری‌های پیچیده تولید می‌گردد که تمامی این تلاش‌ها در جهت پایین آوردن هزینه‌های اجرای نما و نگهداری و مصرف انرژی است. دانش نهفته در تولید که شامل گونه های اکسترودی و پرسی بکمک دستگاه‌های پیشرفته است نام سرامیک خشک را برای آن برازنده نموده و عدم جذب رطوبت توسط این پانل‌ها و امکان حذف ملات باعث شده بدون کوچک‌ترین مشکل بتوان آن‌ها را در ارتفاع‌های زیاد و برج‌های چندین طبقه با توجه به محاسبات سازه‌ای به کاربست؛ اما نکته مهم در اینجا به خدمت گرفتن افراد متخصص و کاردان است تا مشکلات عدیده‌ای چون عدم زیبایی، عدم مقاومت کافی سرامیک، جدا شدگی، عدم عایق بودن، هدر رفت سرمایه، صرف زمان طولانی و… به سراغمان نیاید.

 

نمای کامپوزیت آلومینیومی

کامپوزیت آلومینیوم امروز در صنعت نمای مدرن ساختمان جز پراستفاده ترین متریال نما محسوب می‌گردد و یکی از کاربردهای مهم ورق آلومینیوم کامپوزیت در پوسته خارجی ساختمان یا همان نما می باشد که به آن نمای کامپوزیت آلومینوم گفته می شود.

کامپوزیت آلومینیوم یا آلومینیوم کامپوزیت عنصری است که علوم و فنون جدید در سایه تحقیقات گسترده توانسته آن را به بشری که تمایل دارد هرروز نسبت به گذشته شاهد پیشرفت و بالندگی باشد تقدیم نموده. پوشش نمای ساختمان با پانل‌های بزرگ یا کوچک آلومینیومی در ابعاد نرمال ۳۲۰×۱۲۵ سانتیمتر و ضخامت ۴ الی ۵ میلی‌متر در اصطلاح نماسازی با ورق کامپوزیت آلومینیوم خوانده می‌شود.

 

نمای دو پوسته

دیدی که از نمای ساختمان‌های قدیمی داریم شاید به یک دیوار ساده آجری و یا سنگی در نمای خارج و یک نمای گچی که با رنگ پوشیده شده است. نمای دو پوسته (Double Skin Facade) تلاشی از سوی محققان این صنعت به‌منظور ارتقا کارایی نماهای ساختمانی می‌باشد و اگرچه آن‌قدرها ناشناخته نیست.

اما در واقع تمامی افراد اطلاعات کافی در مورد انواع آن، کارکردهای مختلفش و جنس متریال های به‌کاررفته در آن نداشته و فقط آن را نمایی دارای دولایه شفاف با امکان جریان یافتن هوا در بین دو پوسته تصور می‌کنند.

همان گونه که از نامش معلوم است، شامل دو پوسته می باشد، که با تفاوت ها و شباهت هایی که با هم دارند می توانند، با هم یکپارچه شده و در اصطلاح نمای دو پوسته را بسازند، پوسته اول هر نوع دیواری می تواند باشد، که شامل پوشش شیشه ای به صورت تک جداره یا دوجداره باشد و نمای دوم که از متریال های مختلف در طراحی آن استفاده می شود، فضای خالی بین آن ها امکان جابه جایی هوا در بین دو پوسته را می دهد، حال این جابه جایی می تواند به صورت طبیعی صورت بگیرد، یا اینکه به کمک پنکه های مکانیکی که نیروی محرک آن ها انرژی خورشیدی می باشد.

همان‌طور که قبلاً نیز ذکر نمودیم متریال های به‌کاررفته در نمای دوپوسته بسیار مهم هستند و نقش تعیین‌کننده در بهبود عملکرد سیستم نما دارند با انواع مختلف این متریال ها همراهمان باشید.

متریال هایی که در طراحی نمای دو پوسته:

متریال آهن

یکی از عناصر کارآمد در طراحی نمای دو پوسته آهن است که اگرچه نیازمند دقت مضاعف در پروسه رنگ‌آمیزی به‌منظور حفظ کیفیت و ضخامت رنگ است، اما به‌هرحال به علت مزایایی چون اجرای یکپارچه، قابلیت دید مناسب از داخل، مقاومت عالی در مقابل عوامل جوی و تابش نور خورشید و… در قالب متریالی همچون استرچ متال و انواع پانچ متال مورد استفاده گسترده قرار می‌گیرد.

متریال آلومینیوم

از انواع نماهای پوسته دوم آلومینیومی می توان به استرچ متال آلومینیومی، پانچ متال ها و لوورهای آلومینیومی اشاره کرد.

متریال آلومینیوم کامپوزیت

افرادی که تمایل دارند مراحل اجرایی ساخت نما را با سرعتی بیشتر تجربه کنند به سراغ ورق‌های آلومینیوم کامپوزیت رفته و از مزیت رنگ‌های پی‌دی‌اف آن نهایت بهره را می‌برند، زیرا این ورق‌ها برخلاف دو نمونه قبلی دارای رنگ بوده و از این باب در زمان صرفه‌جویی می‌شود.

در این نوشته، به یک دید کلی درباره نمای مدرن ساختمان و تفاوت آن با دیگر نماها پرداختیم.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره نماهای مدرن ساختمان می‌توانید با شرکت نمای مدرن آراد به آدرس https://aradfacade.com/ در ارتباط باشید. آراد، مجری و پیمانکار نمای مدرن ساختمان و ارائه کننده انواع محصولات نمای مدرن کرتین وال و آلومینیومی است.

شرکت آراد به عنوان یکی از بهترین شرکت های مجری و پیمانکار نمای شیشه ای و کرتین وال فعالیت می‌کند. بنابراین برای مشاوره بیشتر می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

تعداد صفحات : 18

تبلیغات
معرفی برند کیمی
مهتاب فیلم
نقد فیلم و سریال
نقد بازی های کامپیوتری
مجله هوش و یادگیری
هوش مصنوعی
اینترنت اشیا
ارز دیجیتال
تلویزیون سامسونگ
تلویزیون ال جی
سینما خانگی
گوشی آیفون
شیائومی
هندزفری و هدفون
اسپیکر اورجینال
دیجی بروز
گوشی موبایل سامسونگ
گوشی موبایل هواوی
کالامالز
قیمت یاب
خرید شارژر
بازی اندروید
آهنگ جدید
میثم ابراهیمی
ترفند سیتی
راهکارهایی برای افزایش تعداد فالوورهای اینستاگرام
آیا خرید فالوور اینستاگرام تاثیری بر فروش دارد؟
راهنمای افزایش فالوور اینستاگرام
استراتژی‌هایی برای افزایش فالوور در اینستاگرام
مزایای خرید ممبر واقعی تلگرام برای کسب و کارها
تاثیر خرید لایک اینستاگرام بر افزایش فالوور و رشد کسب و کار
۶ راهکار برای افزایش فالوور اینستاگرام به صورت سریع
با افزایش فالوور ایرانی و واقعی به درآمد میلیونی برسید
روش مختلف خرید ممبر ارزان تلگرام
بهترین سایت خرید فالوور ارزان با 5 هزار تومن
خرید فالوور ارزان اینستاگرام و نقش آن در رونق کسب و کار
چگونه با خرید ممبر کانال تلگرام با یک تیر چند نشان بزنیم؟
راهنمای خرید فالوور اینستاگرام
آیا برای پیج اینستاگرام فالوور بخریم؟
مزایا و معایب خرید لایک و فالوور ایرانی
سرمایه گذاری در ترکیه
۶ روش سریع برای افزایش تعداد فالوورهای صفحه اینستاگرام
از روش خرید فالوور ارزان چه می دانید؟
خرید فالوور اینستاگرام از فالوور بند
دانلود رمان عاشقانه و جذاب
درب
حفاظ
رپرتاژ آگهی
Advertorial
پلان ساختمان دو طبقه ویلایی
پلان ویلایی دو طبقه
نقشه ویلایی دو طبقه
امیرحسین نظری
خرید سوغات کرمان
گهواره سنتی ننو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • اخبار کرج
  • بهترین سرویس ایمیل مارکتینگ
  • سایت دانلود آهنگ موزیکدل
  • انواع دسرهای مجلسی
  • لینکسازی خارجی
  • طراحی سایت کرمان
  • باران چت
  • خرید اینترنتی در اردبیل
  • خرید بک لینک قوی
  • خرید گیفت کارت اپل 2 دلاری
  • سه خرید+یک خرید رایگان
  • جوجه مرغ و خروس رسمی
  • دانلود فیلم سینمایی خارجی عاشقانه
  • تازه های تکنولوژی
  • محصولات شبکه
  • راهنمای خرید مودم
  • هشتگ های پربازدید فارسی
  • سایت مجله تایم
  • خرید پلاس 14 روزه
  • قیمت کرکره برقی
  • کرکره برقی
  • خرید فالوور واقعی
  • طراحی سایت
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • آتلیه نوزاد
  • ماشیم اصلاح سر ارزان
  • طراحی سایت واکنش گرا
  • طراحی سایت شرکتی شیراز
  • طراحی سایت ریسپانسیو
  • ماشین اصلاح وال
  • پشتیبانی مادام العمر طراحی سایت
  • پشتیبانی طراحی سایت
  • خرید ادکلن اصل
  • امنیت طراحی سایت فروشگاهی
  • امنیت طراحی سایت شرکتی
  • طراحی سایت شرکتی مشاوران املاک
  • فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی
  • طراحی سایت شرکتی دانش بنیان
  • طراحی سایت فروشگاهی پوشاک زنان
  • برند های لوازم آرایشی
  • طراحی سایت شرکتی دندانپزشکی
  • معرفی بهترین ریمل های ارزان
  • طراحی سایت شرکتی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • ریمل بیو
  • طراحی سایت آژانس مسافرتی
  • طراحی سایت شرکتی آژانس هواپیمایی
  • ریمل دبورا
  • طراحی سایت فروشگاهی پوشاک مردان
  • مزیت طراحی سایت
  • قیمت طراحی وب سایت
  • ریمل کلینیک
  • قیمت طراحی سایت
  • طراحی سایت شرکتی
  • مطالب خواندنی طراحی سایت
  • ریمل بل
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • بهبود سئو سایت
  • تعمیر درب اتوماتیک
  • سفارش طراحی سایت حرفه ای
  • گلزاروب
  • طراحی سایت حرفه ای
  • دمنوش بلوبری
  • شرکت خدمات سئو گلزاروب
  • طراحی سایت شرکتی
  • خرید گلاب
  • شرکت طراحی سایت گلزاروب
  • شرکت گلزاروب
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • رمان عاشقانه
  • سئو سایت
  • خرید فالوور اینستاگرام
  • گلزاروب
  • استراتژی سئو سایت
  • خرید ممبر تلگرام
  • بهبود سئو
  • خدمات سئو سایت
  • طراحی سایت شرکتی
  • طراحی وب سایت
  • سامانه مزایدات خودرو
  • آموزش طراحی سایت
  • طراحی سایت
  • پشتیبانی سایت وردپرسی
  • طراحی سایت ارزان
  • سفارش طراحی سایت
  • خرید ممبر تلگرام ارزان
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سایت شرکتی
  • دانلود مقاله بیس پایان نامه
  • سئو سایت
  • طراحی سایت
  • آزمون تندخوانی
  • طراحی سایت
  • سایت عروسی
  • آتلیه بارداری
  • آتلیه کودک
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 173
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 22
  • بازدید ماه : 7
  • بازدید سال : 3,334
  • بازدید کلی : 18,534